two totally different works

8/13/2014

Hej!
Diabelski Młyn jest naprawdę diabelski, zmusił mnie do zrobienia kolejnej 'nie mojej' kartki.. ;)
Garść kwiatków, wstążki, szarpania.. 

Hello!
Today I have for you two toootally different works. Diabelski Młyn (ferris wheel) is really devilish, hahaha, it made me do a 'not mine' card, again.. ;)





 Ale nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła też czegoś mojego :D tym razem scrap na słoneczne wyzwanie:
But I wouldn't be myself If I didn't make something 'mine'! Layout for sunny challenge:




Do stworzenia scrapa użyłam mapki Citrus Twist Kits.
I used Citrus Twist Kits sketch for that layout.

Kisses

You Might Also Like

7 komentarze

  1. kartka mimo, że niby nie Twoja, jest bardzo piękna i wygląda cudownie! a scrap jak zwykle fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze mówiłam, że takie kartki nie są w moim stylu, a zauważyłam, że coraz więcej takich robię! ale Twoja wyszła naprawdę ślicznie i ta warstwowość! <3

    a scrap oczywiście bez słów!:) powoli chyba muszę podjąć pierwsze próby...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wyszła prześlicznie. ;) A LO powala energią! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie sobie poradziłaś z tą kartką :D a LO boski, mega energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie inna ;p ale LO już rodem z tego bloga! Wszystko pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabiłaś mnie tą kartką! Przecudna <3 Scrap lekki i letni i totalnie Twój :) Lubię to chlapanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. scrap jest nieziemski (kolory mnie rozwaliły!), ale kartka... mistrzostwo! Sama bym chciała taką :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS