PS week 2

8/31/2014

To aż niewiarygodne, że nie było mnie tutaj tak długo! Ale częściowo jestem usprawiedliwiona ;) Możecie poczytać o tym w drugiej stronie mojego PL:

It's unbelievable that I haven't written here for so long. But partially I had a little reason ;) You can see it on my second Project Life take:



 
Użyłam printabelków od ChicTags i MissTiiny. Mam nadzieję, że szybciej niż po tygodniu do Was napiszę ;) Dziękuję za komentarze i odwiedziny kochane! ♥

I used ChicTags and MissTiina freebies. Hope to see you here soon! ♥ Thank you dor your comments ♥

xx

You Might Also Like

4 komentarze

  1. lubię Twoje pastelowe prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis :) Podziwiam upór i wytrzymałość, mi prawdopodobnie nigdy nie udałoby się dość na Jasną Górę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie! :) a Brzydulę i ja oglądam czasem jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS