Project Life, Pocket Scrapbooking, who cares, I'm in!

8/18/2014

Taak.. Jesteście zdziwieni? :P Ja wcale, po obrzejrzeniu fantastycznych albumów Antilight i Miry prędzej czy później musiało dopaść i mnie ;) Nie było mi łatwo zacząć, ale mam nadzieję, że z każdym tygodniem będzie coraz lepiej. Więcej mogę powiedzieć tylko tyle, że.. już jestem zakochana :P
Nie wiem, czy mogę używać nazwy Project Life, nie wiem, czy Pocket Scrapbooking też jest okej, powiedzcie mi proszę co z tym fantem.. ;)

Well.. Are you surprised? :P I'm not, when I saw Antilight and Mira's albums I've fallen in love with the idea of catching happy little moments in such a way. It wasn't very easy for me, but beginnings are always difficult, right? ;) The only thing I can say more about it is that I'm already in love with it! :D
**
Sorry if I named it wrong, I don't know if I can use the name 'Project Life', is Pocket Scrapbooking ok?








Życzcie mi powodzenia, bo z moją systematycznością może być ciężko.. ;) I oczywiście mówcie jak Wam się podoba, każde słowo się dla mnie liczy!

Wish me luck, with my regularity it might be difficult :P And of course say what do you think about it, each word will be precious for me!

xx

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Wyszło rewelacyjnie i mega kolorowo! ;) Podziwiam za zobowiązanie do systematyczności. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa, super jest!!! fajowo, że zaczęłaś :D świetnie poozdabiałaś karty :D
    trzymam kciuki za systematyczność :D
    a nazwy project life można chyba używać tylko jak używa się produktów Becky Higgins, za to pojęcia nie mam jak jest z pocket scrapbooking :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i wcale się nie dziwię że Cię wciągnęło :D Też nie mogę się napatrzeć na prace Miry i Anti :)
    Strona wygląda super, robisz świetne zdjęcia, kompozycja też wyszła genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. już czekam na następne :) cudnie wyszło, masz dryga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja!! mega Ci to wyszło <3 jak nie będziesz systematyczna, to Ci skopię dupeczkę, bo takie cudne strony chcę oglądać jak najczęściej :P
    nazwa pocket scrapbooking chyba nie jest zastrzeżona i można używać ;)

    OdpowiedzUsuń

LABELS