♥ my craftspace!

8/01/2014

Witajcie! Dziś scrap ze zdjęciem mojego scraproomu, który baaaardzo lubię. Choć na biurku zawsze mało miejsca i dodatkowy bałagan trzeba zrobić na podłodze.. :P
Dzięki Justynie i jej mapce pobałaganiłam trochę. Ale nie potrafiłam podejść do niej inaczej jak tylko tak :P zapraszam do oglądania i zgłaszania się w wyzwaniu, macie jeszcze chwilkę! :)

Hi!
Today I have a LO about my craftspace. It's mostly white with red accents, I looove it! Thank you, Ikea, for that desk haha :D
Thanks to Justyna and her sketch I made a little mess on that layout. See Diabelski Młyn to learn more!




i idealnie nadaje się na wyzwanie Merly Impressions :)

It's ideal for Merly Impressions monthly challenge!

Dziękuję za odwiedziny!
xx

You Might Also Like

12 komentarze

  1. kącik prezentuje się świetnie, jak i LO z resztą ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny scrap i extra kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie schlapałaś :) strasznie małe zdjęcie scraproomu, ale.. gosh, cudnie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile ja bym oddała za białe meble!! fajny ten scrap, taki marynarski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna całość :) Podoba mi się kolorystyka, lubię takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny scrap! Zawsze podziwiam Cie za umiejętność chlapania. Mi jakoś to nie wychodzi, chyba musze sie odważyć zaszaleć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam to LO :D boskie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny skrap i uroczy kącik! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeden z moich ulubionych Twoich scrapów, to na pewno ! prześwietnie Ci wyszedł !

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny!!! jestem pod wrażeniem :) i zazdroszczę zdolności łączenia tego wszystkiego w całość!

    p.s. granatowy papier w serduszka wymiata!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle podziwiając Twoje scrapy po prostu odpoczywam... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LABELS